از توزیع ۶۵۰ بسته معیشتی تا ایجاد حسینیه مجازی در مسجد جامع ماسال
از توزیع ۶۵۰ بسته معیشتی تا ایجاد حسینیه مجازی در مسجد جامع ماسال

از توزیع ۶۵۰ بسته معیشتی تا ایجاد حسینیه مجازی در مسجد جامع ماسال

صفوی با اشاره به همدلی و کمک مومنانه مردم به آسیب‌دیدگان از کرونا از توزیع ۶۵۰ بسته معیشتی با محوریت مسجد جامع ماسال بین نیازمندان خبر داد.
شناسه خبر : 923183 تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان انتشار :

«حامد صفوی» با اشاره به همدلی و کمک مومنانه مردم به آسیب‌دیدگان از کرونا به‌ویژه در ایام ماه مبارک رمضان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در بحران کرونا ویروس به میدان آمده و با مشارکت و همدلی درصدد رفع کمبودها و کاهش آسیب‌های ناشی از آن هستند.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری طلیعه ظهور با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا بچه‌های مسجدی جهادگرانه پای کار آمدند گفت: اعضای کانون با همکاری هیئت رزمندگان و هیئت محبین ولایت ماسال یک هزار عدد ماسک دوخته و در سطح شهر توزیع کردند.

 

وی با اشاره به ضدعفونی، ترمیم و بازسازی بهداشتی آبدارخانه مسجد جامع ماسال از توزیع بسته‌های بهداشتی خبر داد و اعلام کرد: یک هزار بسته بهداشتی شامل دستکش، ماسک و دعای هفتم صحیفه سجادیه تهیه و در شهر توزیع شد.

 

صفوی با بیان اینکه از ابتدای روزهای قرنطینه مقابله با بیماری کووید ۱۹ سبد کالا با محوریت مسجد جامع تهیه و بین نیازمندان توزیع شد تصریح کرد: با فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه و مواسات و همدلی با نیازمندان در ماه رمضان، شناسایی نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا انجام تا عمل به فرامین رهبری در کانون محقق شود.

 

وی ادامه داد: در همکاری مستمر با سپاه ناحیه ماسال، ۶۵۰ بسته کمک معیشتی تهیه و با محوریت مسجدجامع بین افراد شناسایی شده توزیع شد.

 

مسئول کانون طلیعه ظهور ماسال ارزش ریالی هر بسته را ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این بسته‌ها شامل برنج، مرغ، ماکارونی، رب‌گوجه، روغن و حبوبات است.

 

وی در ادامه با اشاره به تعطیلی مساجد در ماه رمضان به‌دلیل پیشگیری از بیماری کرونا اعلام کرد: فعالیت‌های قرآنی مسجد همزمان با ماه مبارک رمضان از طریق فضای مجازی اجرا می‌شود.

 

صفوی از ایجاد حسینیه مجازی با همکاری هیئت رزمندگان خبر داد و بیان کرد: هر شب ۴۰ دقیقه مراسم زنده شامل قرآن، سخنرانی و مناجات از سایت آپارات پخش می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: ختم قرآن کریم و برپایی کلاس قرآن از طریق فضای مجازی برای نوجوانان از دیگر برنامه‌های مسجد جامع ماسال در ماه رمضان است.

 

پایان پیام/ 84