رزمایش همدلی بچه های مسجد داودقلی زنجان به عشق مردم
رزمایش همدلی بچه های مسجد داودقلی زنجان به عشق مردم

رزمایش همدلی بچه های مسجد داودقلی زنجان به عشق مردم

این روزها که مردم مومن ایران در قالب رزمایش های مختلف به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا یاری می کنند، بچه های کانون شهید سیدحسین صادقی مسجد داودقلی زنجان هم آستین بالا زده و رزمایش همدلی به راه انداخته اند.
شناسه خبر : 920909 تاریخ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان انتشار :

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، با شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از آن موجب شد تا مقام معظم رهبری در سخنرانی خود به مناسبت نیمه شعبان بر ضرورت همدلی، مواسات و کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از این ویروس بالاخص در ماه مبارک رمضان تاکید کند.

به همین منظور رزمایش کمک مومنانه با حضور اقشار مختلف مردم و گروه های جهادی و در راس آن بچه های مساجد استان زنجان شکل گرفت و کمک های مردمی در قالب بسته های غذایی در مساجد ایجاد و به دست مردم نیازمند برسد.

در این میان مسجد داودقلی زنجان هم از قافله کمک های انساندوستانه عقب نمانده و برای دستگیری از نیازمندان به فرمان رهبری لبیک گفتند از اینر مصاحبه ای با امام جماعت مسجد داودقلی زنجان و مسئول کانون شهید سیدحسین صادقی انجام شد.

حجت الاسلام سید اصغر ولایتی گفت: در پی مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا برای اقشار آسیب پذیر جامعه مردم دست یاری به سوی آنان دراز کردند.

 

به گفته وی، کانون شهید سیدحسین صادقی زنجان با توکل بر خداوند بزرگ و کاملا منسجم وعملیاتی و با رمز حضرت محمد(ص)  اقدام به شناسایی وثبت نام و کمک مومنانه کارگران فصلی و دستفروشان آبرومند زنجانی می کند.

مسئول کانون شهید سیدحسین صادقی زنجان ادامه داد: با بسیج جوانان مخلص واعضای جهادی و پرتلاش کانون شهید صادقی این خدمت صادقانه و هوشمندانه در حال انجام است.

 

ولایتی با یادآوری اینکه قشرهایی هستند که با وجود توانایی برای کار وکسب درآمد امروزه کار و درآمدشان به مخاطره افتاده است، افزود: حمایت از این اقشار آبرومند که به صورت مقطعی می باشد در دستور کار ما قرار گرفته است.

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان، حفظ عزت وآبروی این اقشار که جزو مهمترین اولویت کانون عنوان کرد و گفت: در مرحله اول حفظ آبرو،عزت نفس وکرامت انسانی این عزیزان در شناسایی و کمک مومنانه از اولویت وخطوط قرمزهای ماست.

 

وی به اقدامات انجام شده توسط کانون شهید سیدحسین صادقی در این ایام اشاره کرد و گفت: تهیه وسایل و لوازم ضدعفونی، تهیه بسته های معیشتی، شناسایی شغل و معرفی افراد به شغل های مقطعی، تقدیم مبالغ نقدی تحت عنوان کارت رفاه‌ از اهم این اقدامات است.

ولایتی ادامه داد: کانون شهید سیدحسین صادقی زنجان کاملا مردمی است و اعضای کانون در راستای جذب کمک های مردمی فعالیت می کند

 

وی در پایان از همه مردم که مراعات حال همدیگر را می کنند تشکر کرد و گفت: در هر جامعه ای بالاخص جامعه اسلامی اصل مردم و اولویت هم خدمت به مردم است.

 

پایان پیام/ 73