همدلی مومنانه با توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی توسط کانون پیامبر اکرم (ص)
همدلی مومنانه با توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی توسط کانون پیامبر اکرم (ص)

همدلی مومنانه با توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی توسط کانون پیامبر اکرم (ص)

عبدالله پور از تهیه و توزیع ۲۵۰ سبد کالا توسط کانون فرهنگی و هنری پیامبر اکرم(ص) در شهرستان املش خبر داد.
شناسه خبر : 919106 تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان انتشار :

«الیاس عبدالله پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به کمک مومنانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا با بهره‌گیری از مشارکت مردمی و خیران گفت: در شرایط فعلی که تمام جامعه تحت تاثیر کرونا ویروس هستند، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با مشارکت اعضایش دوشادوش مردم خودجوش و جهادی در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

 

مسئول کانون پیامبر اکرم(ص) مسجد شهدای املش با اشاره به تلاش بچه مسجدی‌ها در رفع نیازها و مشکلات مردم افزود: با شیوع کرونا و نیازمندی مردم به اقلام بهداشتی گروه جهادی علمدار با مشارکت پایگاه دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان و محوریت کانون پیامبر اکرم(ص) تشکیل و فعالیت خود را در زمینه تهیه دستکش یکبار مصرف و ماده ضدعفونی آغاز کرد.

 

وی از تهیه شیلد بیمارستانی و اهدا آن به بیمارستان امینی املش به‌منظور حمایت و پشتیبانی از کادر درمان خبر داد و بیان کرد: به همت اعضای گروه جهادی علمدار، مساجد و محلات املش ضدعفونی شد.

 

عبدالله‌پور تهیه و توزیع سبدهای غذایی برای اقشار کم‌درآمد جامعه را از دیگر اقدامات عنوان و اعلام کرد: ویروس کرونا موجب شده تا اقشار کم‌درآمد به‌لحاظ اقتصادی بیشتر متضرر شده و شرایط سختی را بگذرانند، در این راستا ۲۵۰ سبد کالا به ارزش ۱۷۰ هزار تومان تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

 

وی ضدعفونی خودروهای سطح شهر املش با برپایی ایستگاه صلواتی و اهدا دستکش یکبار مصرف برای نانوایی‌ها را از دیگر اقدامات کانون برشمرد و اظهارداشت: فعالیت‌های جهادی کانون پیامبر اکرم(ص) با هدف کمک به ریشه کنی ویروس منحوس کرونا و یاری نیازمندان همچنان ادامه دارد.

 

 

 

پایان پیام/ 84