برگزاری رزمایش مساوات درکانون های فرهنگی هنری مساجدچهارمحال وبختیاری
برگزاري رزمايش مساوات درکانون هاي فرهنگي هنري مساجدچهارمحال وبختياري

برگزاری رزمایش مساوات درکانون های فرهنگی هنری مساجدچهارمحال وبختیاری

کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد چهارمحال و بختياري در لبيک به فرمايشات مقام معظم رهبري در رابطه با مساوات با مردم و عزيزان خسارت ديده در جريان بيماري کرونا، به سهم خود وارد ميدان شدند.
شناسه خبر : 10062 تاریخ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان انتشار :

«محمدرضا مظاهری» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) اظهار کرد: مهم‌ترین اقدامات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در رزمایش مساوات برای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، تهیه و توزیع گوشت قربانی توسط کانون‌های منتخب در22 نقطه از مناطق محروم روستایی و عشایری استان بوده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال وبختیاری افزود: در بیش از یکصد و پنجاه باب ازکانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، از محل کمک‌های مردمی و خیرین، مایحتاج عمومی شامل اقلام معیشتی(برنج، روغن مایع، ماکارونی، حبوبات، مرغ، رب گوجه، کنسرو ماهی، خرما و...) و مواد شوینده و بهداشتی تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

 

مظاهری با بیان اینکه بیش از 10باب از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان محل فعالیت کانون و مسجد را به کارگاه تولید ماسک تبدیل نموده اند؛ افزود: روزانه بیش از پنج هزار ماسک بهداشتی در این کارگاه‌ها تهیه و در مراکز بهداشتی، درمانی و بین مردم و نیازمندان توزیع می شود.

 

وی افزود: درادامه برنامه های رزمایش مساوات، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان در بیش از 30 نقطه از استان، طرح ذبح قربانی با مشارکت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(سلام‌الله علیها) قم و با مساعدت خیرین برنامه سمت خدا و خیرین استانی انجام می‌شود که با اجرای این مرحله از طرح ذبح قربانی مجموع اعتبارات صرف شده در این طرح به یک میلیارد می رسد.

                               

گفتنی است تمامی فعالیت‌های یاد شده کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در قالب رزمایش مواسات تا ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا ادامه دارد.

پایان پیام/