خدمات گسترده کانون های مساجد در خدمت رسانی به مناطق محروم
خدمات گسترده کانون هاي مساجد در خدمت رساني به مناطق محروم

خدمات گسترده کانون های مساجد در خدمت رسانی به مناطق محروم

«طاهريان» از اجراي طرح هاي عام المنفعه با مشارکت خيرين و برخي از نهادهاي مردمي به ارزش ريالي و تقريبي 30 ميليارد ريال در امر خدمت رساني به مناطق و افراد محروم در سطح کشور خبر داد.
شناسه خبر : 10040 تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ زمان انتشار :

«مرتضی طاهریان» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، اظهار کرد: با حمایت های موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (سلام الله علیها) و همچنین خیرین برنامه سمت خدا و برخی خیرین محلی در فاصله قریب به یک ماه بالغ بر 660 میلیون تومان در ماه های رجب و شعبان جذب و جهت انجام قربانی و توزیع گوشت در بین نیازمندان اختصاص یافت.
 
 
وی در ادامه با بیان اینکه این طرح در سطح استان های خراسان جنوبی و شمالی،سیستان و بلوچستان،هرمزگان،جنوب کرمان،کهگیلویه و بویر احمد،چهارمحال و بختیاری،خوزستان،لرستان،ایلام و آذرابایجان غربی انجام شد در ادامه گفت: ، بالغ بر 200 کانون از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان های مذکور در امر خدمت رسانی به محرومین عزیز همکاری داشته اند.
 
معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: در ضمن ۲ عدد دستگاه نانوایی سیار به همراه برنج، روغن، کنسرو و آرد به همراه اقلام دیگری همانند لباس و موکت به جنوب استان کرمان و هرمزگان به جهت خدمت به مناطق سیل زده از طریق کانون حضرت خدیجه سلام الله علیها ارسال شده است.
 
طاهریان تصریح کرد: الحمدلله در هفته جاری نیز 12 هزار بسته گوشت به ارزش ریالی بالغ بر 20 میلیارد ریال با مساعدت مجموعه های مذکور و همچنین  حمایت های مسجد مقدس جمکران ، به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف برای کانون های مجری و رابط در سراسر کشور ارسال شد.کانون های مجری هم در آستانه ماه مبارک رمضان این موارد را تقدیم نیازمندان محترم می کنند.
طاهریان تاکید کرد: این فقط اندکی از اقدامات خیرخواهانه ای است که تنها از  طریق اختصاص بخشی از ظرفیت های مشترک بین سه نهاد مردمی و موثر در یک بازه زمانی کوتاه در سطح کشور انجام شده و قطعا بسیاری از بچه های مسجدی در سطح کشور به لطف خدا با استفاده از ظرفیت های مردمی و محلی خدماتی بسیار فراتر از این داشته اند که برخی  از اینگون اقدامات اطلاع رسانی شده و موارد بسیاری هم ان شاءالله در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.
 
 

پایان پیام/