بیانیه ستاد کانون های مساجد در قدردانی از عملیات پیروزمندانه سپاه پاسداران
بيانيه ستاد کانون هاي مساجد در قدرداني از عمليات پيروزمندانه سپاه پاسداران

بیانیه ستاد کانون های مساجد در قدردانی از عملیات پیروزمندانه سپاه پاسداران

ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور با صدور بيانيه اي از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در تنبيه رژيم صهيونيستي قدرداني کرد.
شناسه خبر : 61399 تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۲:۳۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، 10 روز پس از حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رسیدن هفت تن از فرماندهان و مستشاران نظامی عزیزمان و عدم واکنش صریح جامعه بین المللی به این اقدام غیرقانونی، بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین های اشغالی، اقدام به تنبیه این رژیم متجاوز کرد.

ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در این رابطه بیانیه ای صادرکرد.

متن بیانیه به این شرح است؛   

 

بسم الله القاصم الجبارین

«وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّن ذُكِّرَ بِآيَاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْهَا إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنتَقِمُونَ؛

چه كسى ستمكارتر است از آن كس كه آيات پروردگارش به او يادآورى شد، سپس او از آن اعراض كرد؟! به يقين ما از مجرمان انتقام خواهيم گرفت.»  (آیه 22 سوره سجده )

 

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد برخود فرض می داند از نیروهای مسلح قهرمان کشور به ویژه نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در اقدامی قاطع و دندان شکن پایگاه‌های نظامی رژیم اشغالگر صهیونیستی را موشک باران نمود و وعده صادق مقام معظم رهبری را تحقق بخشید و پاسخی محکم و مجازاتی پشیمان کننده برای دشمن جنایتکار صهیونیست رقم زد ؛ سپاسگزاری نموده و همراه وهمدل با مردم عزیز ایران اسلامی سجده شکر به درگاه خداوند قادر متعال به جا می آورد و قدردان  سلحشوری فرزندان غیور خود بوده و برای آنان آرزوی سربلندی و عزت روزافزون می نماید.

 

قطعا عملیات پیروزمندانه سپاهیان غیور در شب گذشته بیانگر گوشه‌ای از توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و تنها، پاسخی به اقدام تروریستی و جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه بود تا همه دشمنان بدانند که ایران اسلامی در سایه عنایات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و با رهبری حکیمانه و داهیانه امام خامنه ای (مدظله العالی) و اتکا و اعتماد به فرزندان غیرتمند  خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنان پرقدرت و مستحکم بر سر آرمان ها و اصول خمینی کبیر (ره) و شهدای عزیز خود ثابت قدم است.

 

به فضل الهی این پیروزی نشان دهنده آغاز تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب است که فرمودند: «اسراییل بیست و پنج سال آینده را نخواهد دید».

 

در پایان اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد آمادگی خود را برای همراهی با نیروهای مسلح و حضور در میدان مبارزه با رژیم جعلی و کودک کش صهیونیست اعلام کرده و امید دارد به زودی شاهد آزادی قدس شریف با محوریت مسجدالاقصی باشند.  ان شاءالله