خود را متعلق به پیکره کانون های مساجد می دانم و به اهداف این مجموعه ایمان دارم
خود را متعلق به پيکره کانون هاي مساجد مي دانم و به اهداف اين مجموعه ايمان دارم
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تاکید کرد:

خود را متعلق به پیکره کانون های مساجد می دانم و به اهداف این مجموعه ایمان دارم

حاج علي اکبري گفت: بهترين دستاوردهاي مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامي در عرصه فرهنگي و هنري در قالب مردم محور در دل کانون هاي مساجد اتفاق مي افتد.
شناسه خبر : 61383 تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۸:۵۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، اصغر حاج علی اکبری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در آیین اهداء لوح تقدیر حجت الاسلام خداداده رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر گفت: خود را متعلق به پیکره کانون های مساجد می دانم و به اهداف این مجموعه ایمان دارم.

 

وی با یادآوری اینکه بهترین دستاوردهای ما درعرصه فرهنگی هنری در قالب مردم محور در دل کانون های مساجد اتفاق می افتد، گفت: با افتخار در کنار کانونهای مساجد هستم و امیدوارم با توانمندسازی‌ تمام ارکان کانون شاهد همکاری بیشتری در عرصه های گوناگون باشیم.

 

حاج علی اکبری با بیان اینکه در جلسه با رئوسای فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها نیز بر ضرورت تعامل و همکاری با کانون ها تاکید خواهد شد، تصریح کرد: کانون های مساجد، گالری تمام عیاری از فعالیت‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه ای است که قابل نمایش برای عموم مردم هستند.

 

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان با تاکید بر توانمندسازی همکاران مجموعه ستاد کانون‌های مساجد استان با برگزاری دوره های آموزشی، افزود: تعامل بیشتر با ستاد کشور و استانهای الگو موحب می شود دیدگاه همکاران وسیع تر شود.

 

وی ضمن تقدیر از ابراز لطف رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، گفت: امیدواریم این همکاری در سال جاری با قوت بیشتری ادامه داشته باشد.

 

حاج علی اکبری به اجرای طرح " نشاط  و تعالی مسجد و محله" با محوریت مساجد اشاره کرد و گفت: این طرح باید در راستای اهداف تعیین شده، پیش رود، از هدر رفت منابع جلوگیری شود و از نیروهای توانمند و متخصص استفاده شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان نیز با ابلاغ تشکر رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و قدردانی از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به جهت مشارکت در برنامه‌های کانون‌های مساجد گفت: این استان در تعامل مدیرکل با ستاد کانون های مساجد جزو استان های پیشرو است.