امسال دستگاه ها برای دهه کرامت سنگ تمام گذاشتند
امسال دستگاه ها براي دهه کرامت سنگ تمام گذاشتند

امسال دستگاه ها برای دهه کرامت سنگ تمام گذاشتند

حجت الاسلام خداداده با اشاره به حجم برنامه هاي پيش بيني شده براي دهه کرامت گفت: امسال بنياد بين المللي امام رضا(ع)، اعتاب مقدس، بقاع متبرکه و ديگر نهادها براي دهه کرامت سنگ تمام گذاشتند.
شناسه خبر : 61765 تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۳۲

 

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، نشست برخط هم افزایی و هم اندیشی ستادهای اجرایی دهه کرامت در استان ها صبح امروز با حضور حجت الاسلام خداداده (رئیس شورای مرکزی بزرگداشت دهه کرامت)، مدیران ادارات کل ارشاد استان ها، مدیران ستاد کانون های مساجد استان ها، نماینده شورای فرهنگی عمومی کشورو سایر نهادهای عضو این شورا برگزار شد.

 

مرتضی طاهریان دبیر این نشست با اشاره به مسئولیت حجت الاسلام خداداده در شورای مرکزی بزرگداشت دهه کرامت وصدور حکم ایشان از طرف وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد عملا در دو شأن مختلف در حوزه دهه کرامت فعالیت می کند. یک شأن جریان مردمی و مساجد سرار کشور است که با توجه به واگذاری ریاست شورای مرکزی بزرگداشت دهه کرامت به حجت الاسلام خداداده پیگیری می شود و شأن دوم از جایگاه کانون های مساجد کشوربا مسئولیت معاونت فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور.

 

وی تصریح کرد: بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام  برنامه ها و فعالیت های بسیار خوبی را برای این ایام پیش بینی کرده است. این بنیاد در طول سال هم در این حوزه فعال است وچندی پیش جشنواره روستا و عشایر امام رضا علیه السلام را در هرزگان برگزار کردند که همین جا از حمایت آنها از جریان ها و برنامه های مردمی تشکر می کنم.

 

طاهریان ادامه داد: بر اساس ابلاغیه حجت الاسلام خداداده مقرر شده در استان ها ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد در کنار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، برنامه های دهه کرامت استان را ساماندهی کنند.

 

وی با اشاره به آغاز فعالیت دبیرخانه دائمی جشن های دهه کرامت خاطرنشان کرد: دبیرخانه جشن های دهه کرامت از آستان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تشکیل و از ماه ها پیش فعالیت خود را آغاز کرده و آخرین نشست شورای مرکزی بزرگداشت دهه کرامت نیز روز گذشته با حضورحجت الاسلام خداداده، حجت الاسلام عرب انصاری( رئیس و ماون امور مجلس و استان های شورای مرکزی دهه کرامت) و نمایندگان دستگاه های عضو در محل این شورا) برگزار شد.

 

در بخش دیگری از این نشست حجت الاسلام خداداده در ارتباط برخط با اعضا، اظهارکرد:جشن های دهه کرامت، سال ها توسط مردم برگزار شده وهدف شورای بزرگداشت دهه کرامت این است که بتواند با هم افزایی بیشتردر ایام دهه کرامت یک جریان آفرینی موثردر سطح کشور ایجاد کند.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت خاطرنشان کرد: امسال بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام، اعتاب مقدس، بقاع متبرکه و دیگر نهادهای عضو این ستاد، برای برنامه ریزی های دهه کرامت سنگ تمام گذاشتند.

 

وی در پایان خطاب به همه افراد و دستگاه های عضو گفت: امیدوارم با تمام توان رنامه ها را در این ایام پیش ببریم و این تلاش و مجاهدت، عرض ارادتی باشد خدمت سلطان طوس حضرت امام رضا علیه السلام.

در ادامه نشست «محسن اسلامی» و«حجت الاسلام افکار» به ترتیب مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان وخراسان رضوی بخشی از برنامه ها و طرح های پیش بینی شده برای استان خود را تشریح کردند.